- 43 500 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jedná se o 1,00 celý pracovní úvazek, který je kumulovaný: 0,5 p. ú. organizační pracovník („provozní“ pro 2 menší budovy) a 0,5 p. ú. vedoucí sociální služby denní stacionář pro osoby s mentálním a kombinovaným zdravotním postižením, více na http://www.centrumsrdicko.cz/. V případě dobrých pracovních výsledků lze získat pracovní poměr na dobu neurčitou.
Požadavky na uchazeče: zdravotní způsobilost pro práci převážně s těžce zdravotně handicapovanými uživateli, znalost správy budov, BOZP a PO, řidičský průkaz typu „B“, bezúhonnost, znalost práce na PC (Word, Excel), samostatnost, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, schopnost rozhodovat a přijmout odpovědnost a schopnost týmové práce. Vítány jsou zkušenosti v rámci sociálních služeb, provozu budov, a to včetně vedení týmu.
Prosíme uchazeče, aby v případě zájmu, zaslali životopis na email: e-mail přes . Z časových důvodů není reálné komunikovat telefonicky či osobně. Děkujeme za pochopení. V organizaci je zajištěno stravování za zvýhodněné velmi příznivé ceny včetně pitného režimu, osobní ohodnocení, odměny, výhody FKSP, osmihodinová pracovní doba v pracovním týdnu, vlastní kancelář, jistý příjem, 5 týdnů/200 hodin dovolené, aj. V organizaci je výborný kolektiv zaměstnanců. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.