- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: příprava komplexních marketingových projektů (nápad, příprava a zadávání grafických podkladů externím a interním pracovníkům); zpracování podkladů a následných korektur materiálů; vyrváření marketingových textů; vymýšlení aktivit na podporu prodeje a jejich realizaci; správa sociálních sítí Facebook a Instagram (příspěvky všech formátů); realizace newsletterů jejich příprava a rozesílka včetně reportingů a vyhodnocování úspěšnosti kampaní; podílení se na marketingové strategii v návaznosti na přípvau marketingového plánu a realizaci marketingových aktivit
Požadavky: ovládání práce na PC – balíček Microsoft Office , základy Photo shop – výhodou; dobré organizační schopnosti, analytické a kreativní myšlení; výborná práce s texty v ČJ a dobré okmunikační schopnosti; praxe v marketingů; zkušenost s projekty PPC – výhodou; schopnost spolupracovat v týmu; samostatnost a schopnost věnovat se více úkolům, či projektům najednou; zvládání zátěžových situací, práce s deadliny; zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu a smysl pro detail; dodržování stanovených termínů.
Zaměstnanecké výhody: velmi zajimavá práce; příjemný pracovní kolektiv; plně hrazená stravenka 100,– Kč; příspěvek na penzijní či životní pojištění; možnost finančního růstu.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Kontaktní osoba: p. Sedláčková Aneta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?