Specialista, Specialistka V Oblasti Marketingu

Opava
21.700 – 31.800 Kč

Ředitel Slezského divadla Opava, příspěvkové organizace, MgA. Aleš Kománek, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo:
SPECIALISTA PR/ MARKETING

a to na dobu určitou (s možností prodloužení na dobu neurčitou) v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou zaměřené na marketing nebo kulturu výhodou
  • Dobrou znalost programu MS Office
  • Výborná znalost českého jazyka, schopnost práce s textem na základě dodaných podkladů včetně korektury
  • Aktivní znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
  • Zkušenost s online marketingem, znalost online reklamních platforem a jejich vyhodnocování
  • Komunikační a koordinační schopnosti včetně improvizace a schopnosti rychle reagovat na nečekané situace
  • Týmová spolupráce, příjemné a reprezentativní vystupování;
  • Trestní bezúhonnost
  • Zájem o kulturu a především o divadlo
  • Znalost práce v divadelním provozu vítána, ale ne podmínkou

Nabízíme:

  • Plný nebo částečný pracovní úvazek
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Odborný růst a vzdělávání
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Finanční ohodnocení v souladu s příslušným nařízením vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů;
  • Zvýhodněné vstupenky na divadelní představení

Popis pracovní činnosti:

  • Tisková mluvčí Slezského divadla Opava (komunikace s médií, příprava podkladů a kampaní, komunikace s umělci)
  • Organizace a příprava propagačních materiálů divadla
  • Účast na tvorbě marketingového plánu divadla a mimorepertoárových akcí
  • Mediální partnerství (správa a iniciace)
  • Sponzoring
  • VIP protokol divadla (komunikace s hosty)
  • Další administrativní a organizační náležitosti

V případě zájmu zasílejte motivační dopis se strukturovaným životopisem na e-mail:
e-mail přes odpovědní formulář. Do předmětu mailu uveďte text „Specialista PR/ MARKETING“.
MgA. Aleš Kománek
ředitel Slezského divadla Opava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

na dobu neurčitou na dobu určitou zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT