- 21 600 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt: přihlášky doručit nejpozději do 28.1.2022 do 12:00 hod. Podrobné informace k výběrovému řízení najdete na www.mpostrava.cz
Co u nás budeš dělat:
spravovat sociální sítě (Facebook, Instragram, Youtube) včetně zajištění komunikaci na těchto sociálních sítích
připravovat fotodokumentaci a videodokumentaci související s činností organizace ke zveřejnění v médiích a na sociálních sítích
vytvářet a realizovat projekty a programy informování a prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti
sledovat periodika, vyhodnocovat jejich přístup k vybraným tématům, zpracovávat monitoring denního tisku včetně zpracovávání statistických přehledů
podílet se na přípravě a realizaci akcí pořádaných Městskou policií Ostrava včetně zajišťování jejich publicity a prezentace na webových stránkách a sociálních sítích organizace
podílet se na tvorbě mediální politiky organizace a udržovat vztahy se sdělovacími prostředky
podílet se na zveřejňování aktuálních informací organizace, přípravě tiskových zpráv, pravidelných informací, informačních výstupů a ostatních materiálů pro sdělovací prostředky
Co od tebe očekáváme:
vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (případně výjimky dle NV 341/2017 Sb., v platném znění)
velmi dobrou orientaci v problematice médií a PR
znalost standardních PR aktivit (tvorba a distribuce tiskových zpráv, kontakt s novináři a médii, organizace PR akcí apod.)
velmi dobrou jazykovou způsobilost v českém jazyce, stylistické a vyjadřovací schopnosti (slovem i písmem)
flexibilitu (nejen časová) a umění jednat s lidmi
komunikativnost, příjemné vystupování, pečlivost, odpovědnost
schopnost samostatné práce a aktivního, kreativního a inovativního přístupu k řešení problémů
odolnost vůči stresovým situacím, práce ve stresovém zatížení (krizová komunikace)
zkušenosti se správou a komunikací na sociálních sítích (Facebook, Instragram, Youtube),
znalost práce na PC (Word, Excell, Outlook, úprava videí a fotografií, správa webových stránek, tvorba propagačních materiálů apod.)
loajalitu, ochotu a chuť učit se novým věcem
ŘP skupiny B, řidičská praxe
Výhodou při výběrovém řízení bude, pokud:
máš praxi v mediální oblasti, znalost programů na úpravu fotografií „Zoner Photo Studio X“, videí „Vegas Pro“, a webových stránek „Joomla“.
máš osvědčení o stanovených odborných předpokladech pro výkon práce strážníka
znáš práci bezpečnostních složek.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, výhody dle sociálního fondu MP

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.