- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

1. kontakt e-mailem: e-mail přes
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Zajímá Vás online marketing, máte zkušenosti s PPC kampaněmi a už Vás nebaví správa kampaní pro desítky malých klientů, kteří nemusí vždy ocenit Vaši kvalitní práci? Chcete pracovat na velkých projektech? Hledáte nové výzvy a chcete se dále rozvíjet? Chcete se podílet na budování e-shopů v rychle rostoucí české investiční skupině, která působí v 5 evropských zemích? Do marketingového oddělení v Ostravě hledáme vhodné uchazeče na pozici Senior PPC Specialist. U nás budete mít na starost jeden velký projekt, který můžete rozvíjet. Staňte se součástí velké stabilní společnosti s ročním obratem přesahující stovky miliónů Kč.
Popis pozice
Senior PPC Specialist připravuje, vytváří a spravuje PPC kampaně v platformách Google Ads, Seznam Sklik a Bing Ads pro naše e-shopy. Zpracovává a udržuje PPC strategii pro jednotlivé e-shopy. Zaměřuje se na výkonnostní i brandové kampaně. Nastavuje kampaně pro YouTube. Pracuje se srovnávači zboží jako je Heureka, Zboží, Favi, Biano, Glami a další. Sleduje novinky a nejnovější trendy ve světě PPC a srovnávačů. Využívání analytické nástroje jako je Google Analytics a pracuje s daty. Používá další nástroje ke zlepšování výsledků PPC kampaní. Sleduje výsledky PPC kampaní, YouTube kampaní a srovnávačů, nastavené cíle (KPI) a zpracovává reporting.
Čemu se u nás budete věnovat?
PPC kampaně v platformách Google Ads, Seznam Sklik, Bing Ads, Amazon Ads
Práce na různých typech výkonnostních i brandových kampaní (vyhledávací síť, obsahová síť, produktové kampaně, remarketingové kampaně, video kampaně)
Vytváření a udržování PPC strategie pro jednotlivé e-shopy
Práce s rozpočty, sledování útrat, efektivity a výkonnosti
Řešení měřících kódů pro jednotlivé systémy
Sledování, vyhodnocování a optimalizace kampaní a srovnávačů s ohledem na stanovené cíle
Práce s analytickými nástroji jako je Google Analytics nebo SmartlookPráce s PPC nástroji a platformami pro zvýšení výkonu PPC kampaní. Práce s Google Tag ManagerReporting kampaní a srovnávačů. Sledování novinek a nejnovějších trendů a využívání poznatků v praxi
Co od Vás očekáváme?
2 roky zkušeností s PPC kampaněmi
Zájem o online marketing a PPC
Pečlivost a spolehlivost
Sledování novinek a trendů v oblasti PPC kampaní a srovnávačů
Organizační schopnosti
Zájem se vzdělávat a dále rozvíjet
Týmová práce
Proč do toho jít s námi?
Zaměřujeme se na kvalitu, ne na kvantitu. U nás budete mít na starost pouze jeden velký projekt, kde můžete jít do hloubkyZázemí velké stabilní společnosti, která se zaměřuje na online marketing v 5 evropských zemích a dále expanduje. Roční obrat naší společnosti dosahuje stovek miliónů Kč a proto si můžeme dovolit nové nástroje, technologie a také adekvátně ocenit kvalitní práci lidí.Možnost vyzkoušet si nové inovativní postupy, nástroje a technologie
25 dnů dovolené
Stravenkový paušál v hodnotě 1 500 Kč
Zaměstnanecké slevy
Firemní notebook a další vybavení
Velmi přátelský kolektiv a přátelské pracovní prostředí
Důkladné zaškolení a pravidelné vzdělávání
Možnost dále se vzdělávat v oboru
Placené vzdělávací kurzy
Rozvoj vlastního talentu
Firemní a teambuildingové akce
Možnost home office
Káva na pracovišti zdarma
Nástup ihned
O naší společnosti Westlogic
Česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích. Zaměřujeme se na hledání nových příležitostí, budování vlastních projektů a export. Investujeme do společností z různých oborů a odvětví. Působíme v 5 zemích a aktuální počet zaměstnanců převyšuje 100 lidí. Především klademe důraz na inovace a rádi přijímáme výzvy, které pomáhají posouvat naše limity. Budujeme online projekty v ČR, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí – využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů.
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!