- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

KONT.: Zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail přes
Nápň práce: Prezentace a prodej zboží v prostorách prodejny.Každodenní komunikace se zákazníky.Organizace akcí pro zákazníky – dny otevřených dveří, snídaně pro zákazníky
Správa objednávek, příprava prodejních dokladů, příjem plateb.Výstava, doplnění, balení zboží; inventura skladu. Zajištění zázemí a technické podpory obchodním zástupcům. Organizace propagačních akcí.
Požadujeme: Chuť pracovat a učit se. Práce ve Würthu je dynamická a mění se každý den. SŠ vzdělání nebo vyučení. Uživatelskou znalost PC. Příjemné a reprezentativní vystupování. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Obchodní zkušenosti.Tato práce je vhodná pro ženy. Flexibilitu, samostatnost. Preciznost, pečlivost.Jste taková/ý? Bavila by Vás tato práce? Prima! Ozvěte se nám, a když to klapne, odměna Vás nemine.
Nabízíme: Práce jen v pracovních dnech – víkendy a svátky volné! A k tomu mimo jiné – 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní či penzijní pojištění, občerstvení na pracovišti a výborná káva!Mobilní telefon – iPhone! Stravenky. Odměny hodné Vaší práce. Průběžná produktová a dovednostní školení, podporu kolegů. A abyste byli spokojení, také flexibilní pracovní dobu a další zajímavé benefity. Nástup je možný ihned, ale rádi na Vás počkáme.Místo výkonu práce:Prodejna Praha – Letňany, Toužimská 767, Praha 19900
Oslovili jsme vás? Pokud ano, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail přes .Další aktuálně otevřené pracovní pozice http://wuerth.jobs.cz/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?