Samostatný Referent/Ka Odboru Dopravy A Silničního Hospodářství

Týn nad Vltavou
23.390 – 34.370 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Týn nad Vltavou hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Možnost nástupu: 01.10.2024 nebo dohodou
Platové zařazení: platová třída odpovídající druhu práce, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně v platném znění: 10. platová třída
Uchazeč podá písemnou přihlášku:
Lhůta pro podání přihlášky: do 23.09.2024
Místo a způsob podání přihlášky:

  • osobně na podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou nebo do datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou, ID tn8b4c3
  • prostřednictvím pošty na adresu: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou
  • elektronicky, pokud vlastní certifikovaný elektronický podpis.

Hlavní činnost samostatného referenta odboru dopravy a silničního hospodářství:

  • práce na úseku silničního správního úřadu (rozhodování o objížďkách, o stanovení dopravního značení, o zvláštním užívání komunikace, státní dozor na pozemních komunikacích)
  • odpovídá za dodržování spisového a skartačního řádu, zabezpečuje dodržování právních předpisů v oboru své působnosti.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je, dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění:
. státním občanem ČR, popřípadě je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt,
. ovládá jednací jazyk.
. dosáhla věku 18 let, je plně způsobilá k právním úkonům,
. bezúhonná, za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena: a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:

  1. dosažené vzdělání – vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, technické vzdělání výhodou
  2. znalosti oboru správního řízení, zejména znalost zákonů řešící oblast speciálního stavebního úřadu

. zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 361/2000 sb., o pravidlech provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
. zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů
3. další znalosti, dovednosti a předpoklady
. znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
. ochota se dále vzdělávat
. organizační a komunikační schopnost
. řidičské oprávnění sk. „B“ podmínkou
. zvláštní odborná způsobilost výhodou
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození uchazeče,
. státní příslušnost uchazeče,
. místo trvalého pobytu uchazeče,
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
. datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností,
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
. souhlas se zpracováním osobních údajů.

Nabízíme:

  • . pružnou pracovní dobu
  • . 5 týdnů dovolené
  • . 3 dny indispozičního volna
  • . příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • . příspěvek na penzijní připojištění
  • . podporu profesního i osobního rozvoje
  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Studio Miracle s.r.o. | Studio Miracle s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 21 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. srpna
Sy Thi Nguyen | Sy Thi Nguyen | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. září
Sy Thi Nguyen | Sy Thi Nguyen | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • 20 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. září
Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Bohumín Bohumín
  • 34 500 – 40 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Albert Česká republika, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Česká spořitelna, a.s., A 11 s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, AAA poptávka, s.r.o., B2Call s.r.o., Pekárna Srnín s.r.o., PH metal s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Triangle Recruitment CZ s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Studio Miracle s.r.o., B2M.CZ s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., IN-GASTRO Service+ s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Strakonice, České Budějovice 6, České Budějovice, České Budějovice, Suchdol nad Lužnicí, Sedlčany, Celá ČR, Český Krumlov, Křeč, Tábor, Písek, Hrdějovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

na dobu neurčitou
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT