- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz
PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 5. 2024, dle dohody i dříve.
zabezpečuje činnosti podle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla ve znění pozdějších předpisů (např. vedení registru vozidel, schvalování technické způsobilosti, přidělování registrační značky, dočasné vyřazování vozidel, trvalé vyřazování vozidel z registru vozidel, udělování oprávnění k provozování stanice měření emisí) a výkon státního odborného dozoru.
LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 19. 2. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty, nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Útvar personální a mzdové agendy
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 1/2024 – referent/ka registru vozidel – zkušební komisař/ka odboru dopravy – neotvírat.“
Případné dotazy zodpoví:
Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.