- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
REFERENT/REFERENTKA DOPRAVY – Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, datum nástupu je od 1.8.2021, příp. dohodou.
Náplň práce: zodpovědnost za činnost opravárenské dílny závodu, řízení činnosti zaměstnanců, odpovědnost za řádný technický stav vozového parku, sestavení plánu údržby vozidel, strojů a zařízení, zajištění běžné opravy vozového parku (mimo schváleného plánu středních a generálních oprav) a dbát na hospodárnost oprav a výběr dodavatelů subdodávek a oprav strojů v rámci svého závodu dle platných vnitropodnikových směrnic. Návrhy na vyřazení, prodej nebo zrušení strojů, dopravních a mechanizačních prostředků, zajištění evidence všech vozidel a strojů včetně, vedení jejich technické dokumentace a provádění jejich kontroly, zajištění revize – emisní a technické kontroly vozidel v zákonných lhůtách, odpovědnost za zákonné pojištění motorových vozidel a mechanizmů a za ohlášení případné škody či havárie způsobené provozem motorových vozidel a mechanizmů, případně činností opravárenské dílny vedoucímu závodu.
Zajištění podkladů k silniční dani vozidel ve spolupráci s ekonomickým úsekem, jednání s pojišťovnou při likvidaci škodních událostí a případně na vyžádání Policií ČR. Zúčastnění na šetření příčin dopravních nehod dopravních prostředků a mechanizmů, mít na starost evidenci pohonných hmot – kontrolu vykazování PHM – kontrolovat ekonomiku provozu, zodpovědnost za správné využívání a evidenci platebních karet na PHM a jednotek k výběru elektronického mýtného a provádění kontroly a ověření souvisejících dokladů v rámci závodu.
Požadavky: ÚSO s maturitou, technického zaměření, praxe v oboru minimálně 1 rok, řidičský průkaz sk. B (C výhodou), znalost práce na PC: MS Office, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti (vedení kolektivu cca 4 zaměstnanců).
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100,– Kč/den, příspěvek na „penzijní připojištění nebo spoření“ ve výši 1.500,– Kč/měsíc, pružná pracovní doba.
Zaměstnavatel nabízí: Dobré zázemí stabilní společnosti, průměrná roční mzda 450.000,–- Kč, včetně odměn, 5 týdnů dovolené/rok, příspěvek na penzijní pojištění Kč 1.500,– Kč/měsíčně, stravenky 100,– Kč/denně.
Životopisy zasílejte na adresu: e-mail přes
, do 15.6.2021. Do předmětu uveďte „referent dopravy“. Vybraní uchazeči budou osloveni a pozváni k pohovoru. Účastí ve výběrovém řízení uchazeč bere na vědomí skutečnost, že oprávněným zájmem společnosti je uchovat si poskytnuté osobní údaje uchazeče po dobu 1 roku po skončení výběrového řízení za účelem právní ochrany a případného oslovení uchazeče v dalším výběrovém řízení.Kontaktní osoba: p. Marie Součková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v pracovní dny 7.00 – 15.30 hodin), e-mail.: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?