- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito. Termín nástupu: 1. 12. 2022, příp. dohodou.
Požadavky: vzdělání ÚSO s maturitou, technického zaměření; praxe v oboru minimálně 1 rok; řidičský průkaz sk. B (C výhodou); znalost práce na PC: MS Office; samostatnost, flexibilita, spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti (vedení kolektivu cca 4 zaměstnanců).
Náplň práce: zodpovídá za činnost opravárenské dílny závodu, řídí činnost jejích zaměstnanců; odpovídá za řádný technický stav vozového parku; sestavuje plán údržby vozidel, strojů a zařízení; zajišťuje běžné opravy vozového parku (mimo schváleného plánu středních a generálních oprav) a dbá na hospodárnost oprav a výběr dodavatelů subdodávek a oprav strojů v rámci svého závodu dle platných vnitropodnikových směrnic; návrhy na vyřazení, prodej nebo zrušení strojů, dopravních a mechanizačních prostředků; zajišťuje evidenci všech vozidel a strojů včetně, vede jejich technickou dokumentaci a provádí jejich kontrolu; zajišťuje revize – emisní a technické kontroly vozidel v zákonných lhůtách; odpovídá za zákonné pojištění motorových vozidel a mechanizmů a za ohlášení případné škody či havárie způsobené provozem motorových vozidel a mechanizmů, případně činností opravárenské dílny vedoucímu závodu; zajišťuje podklady k silniční dani vozidel ve spolupráci s ekonomickým úsekem; jedná s pojišťovnou při likvidaci škodních událostí a případně na vyžádání Policií ČR se zúčastňuje na šetření příčin dopravních nehod dopravních prostředků a mechanizmů; vede evidenci pohonných hmot – kontroluje vykazování PHM – kontroluje ekonomiku provozu; zodpovídá za správné využívání a evidenci platebních karet na PHM a jednotek k výběru elektronického mýtného a provádí kontrolu a ověření souvisejících dokladů v rámci závodu.
Zaměstnavatel nabízí: dobré zázemí stabilní společnosti; průměrnou roční mzdu hrubého 480.000,– Kč, včetně odměn; výhody – 5 týdnů dovolené/rok, příspěvek na penzijní pojištění 1.500,– Kč/měsíčně, stravenky 140,– Kč/denně.
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: e-mail přes do 31. 10. 2022. Do předmětu uveďte „referent dopravy“.
Vybraní uchazeči budou osloveni a pozváni k pohovoru. Účastí ve výběrovém řízení uchazeč bere na vědomí skutečnost, že oprávněným zájmem společnosti je uchovat si poskytnuté osobní údaje uchazeče po dobu 1 roku po skončení výběrového řízení za účelem právní ochrany a případného oslovení uchazeče v dalším výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.