- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Co u nás budete dělat:
Plnit úkoly administrativně organizačního charakteru.
Organizovat výběrová řízení.
Provádět administraci nástupů zaměstnanců.
Vést personální evidenci a pracovněprávní dokumentaci zaměstnanců.
Vést evidenci lékařských prohlídek zaměstnanců.
Vést agendu povinného vzdělávání zaměstnanců.
Co od Vás požadujeme:
Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.
Znalost zákoníku práce, vedení dokumentace.
Aktivní práci na PC (MS Office).
Právní povědomí, jazykovou způsobilost v češtině, schopnost týmové práce, sebevzdělávání.
Partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením.
Flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu.
Připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat.
Bezúhonnost.
Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti:
Znalost personální agendy příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem.
Řidičský průkaz B.
Co Vám nabízíme:
Zázemí v oboru dobře profilované organizace.
Stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením dle platné legislativy (nařízení vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě).
Možnost seberealizace a profesního růstu.
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností návazné změny na dobu neurčitou.
5 týdnů dovolené.
Cenově zvýhodněné stravování.
V případě změny pracovního poměru na dobu neurčitou příspěvek
zaměstnavatele na penzijní připojištění a benefitní karta na sportovní či kulturní vyžití.
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: e-mail přes , nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
Strukturovaný životopis
Přihlášku do výběrového řízení
Prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání
Souhlas se zpracováním osobních údajů
www.klic-css.cz
Kontakt POUZE emailem, telefonicky v pracovní dny od 8:00 hod do 14:30 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?