- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení projektů EU
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Spolupracuje s manažery projektu na GŘ ÚP ČR při realizaci projektu po projektové,
administrativní a finanční stránce na zpracování zpráv o realizaci a žádostí o platbu, zodpovídá
za včasné vyhodnocování projektových rizik v rámci KrP ÚP ČR, spolupracuje na administraci
projektu, kompletuje podklady a reporty za KrP ÚP ČR, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR
při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním povinné publicity, připravuje podklady pro
zprávy o realizaci a žádosti o platbu, vede krajskou evidenci monitorovacích indikátorů a
položkové čerpání na projektu v rámci dané KrP ÚP ČR, poskytuje projektovou metodickou
podporu poradcům v rámci KrP ÚP ČR, podílí se na vyhledávání ekonomicky neaktivních osob
zejména vyhledáváním a kontaktováním organizací a subjektů, které mohou být nápomocny
při identifikaci těchto osob, poskytuje podporu poradcům při vyhledávání potencionálních
zaměstnavatelů, přenáší informace z GŘ ÚP ČR v rámci KrP ÚP ČR.
Kvalifikační a další požadavky:
státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 17. ledna 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.