- 38 500 – 41 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Budete řídit kolektiv plánovačů, komunikovat s interními zákazníky – obchodníky, výrobou, zajišťovat plnění realizace výrobní zakázky pro obchodní zakázku, provádět kontrolu plnění výrobních termínů, jakož i průběh realizace zakázky zajištěním plynulé výroby s vytížením výrobních kapacit.
Budete usilovat o naplnění potvrzených termínů. Výsledkem Vaší práce bude zajištění plnění realizace zakázky ve společnosti, motivovaní podřízení a v konečném důsledku spokojený zákazník.
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání zaměření strojní, informační technologie nebo logistika, praxe v oblasti logistiky, plánování výroby výhodou, velmi dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, flexibilitu, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k operativnímu plánování, schopnost reagovat na změny, samostatné rozhodování, chuť a ochota zlepšovat procesy a používané interní systémy, schopnost vést a rozvíjet podřízené v kolektivu, praxe s řízením kolektivu pracovníků výhodou
zodpovědná práce, na které závisí spokojenost zákazníka ale i výborný výrobní výkon společnosti, práce v mezinárodní dynamické společnosti, motivující mzdové ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné Kolektivní smlouvy, odborný růst a osobnostní rozvoj.
Způsob kontaktu: pouze v dopoledních hodinách
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?