Vedoucí oddělení strategického plánování na odboru územního a strategického plánování

Jablonec nad Nisou
27.250 – 40.120 Kč

Kvalifikační předpoklady:
Vysokoškolské vzdělání adekvátní vykonávané pozici; zkušenost s projektovým řízením, strategickým plánováním, plánováním participace a facilitací vhodná; schopnost řízení malého kolektivu; dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy výhodou; schopnost efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami, včetně veřejnosti, zastupitelů, úředníků, nevládních organizací a dalších stakeholderů; flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; aktivní znalost anglického jazyka; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); znalost práce s GIS a databázemi výhodou.

Popis vykonávané práce:
Vedení menšího pracovního kolektivu, který má na starosti tvorbu, koordinaci a aktualizaci strategických dokumentů SMJN. Vede tvorbu strategického a akčního plánu jako podkladu pro plánování činnosti pro rozpočet a rozpočtový výhled a využití kapacity zaměstnanců magistrátu. Vede tvorbu ostatních strategických a koncepčních dokumentů. Facilituje plánovací setkání. Spolupracuje na plánování participace při přípravě projektů. Procesně zajišťuje participativní rozpočet. Zavádí principy cílů udržitelného rozvoje do řízení, plánování a realizace projektů a procesů v rámci MMJN.

Nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna), pružnou pracovní dobu, 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu.

Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
MOBIKO plus a.s. | MOBIKO plus a.s. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. října
Stavby Bobál s.r.o. | Stavby Bobál s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • do 25 600 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. října
Techinterier s.r.o. | Techinterier s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
NICOTRANS a.s. | NICOTRANS a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • 27 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. října
NICOTRANS a.s. | NICOTRANS a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • 28 000 – 54 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. října
NICOTRANS a.s. | NICOTRANS a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • 23 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. října
ŠKODA JS a.s. | ŠKODA JS a.s. | Temelín Temelín
  • 33 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. října
EUROINSTAL CZ, s.r.o. | EUROINSTAL CZ, s.r.o. | Hrdějovice Hrdějovice
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ARCgroup s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Louda Auto a.s., Modivo Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Návrat, o.p.s., O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o., G & P Quality Management s.r.o., DISPONERO s.r.o., JCOS s.r.o., Red Rider s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Zdravotní bratr / sestra, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Celá ČR, Turnov, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Jablonec nad Nisou, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zkušenost