- 30 500 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracovní náplň: řídí, organizuje přípravu a výdej jídel v zařízení Menzy Jihočeské univerzity, výdejnách menzy a v zařízeních smluvních odběratelů včetně sestavení jídelníčku; organizuje a kontroluje zboží, připravuje a zodpovídá za kalkulace cen jídel a zajišťuje rauty a občerstvení; organizuje a řídí činnost menzy v souladu s rozpočtovými pravidly; provádí odborné školení pracovníků menzy, v rozsahu platné legislativy bezpečnosti práce a předpisů JU;,zodpovídá a zpracovává zprávy HACCP; organizuje veškeré činnosti v souladu s platnými bezpečnostními a protipožárními předpisy včetně zajištění oprav zařízení; účastní se veškerých kontrol prováděných z úrovně externích i vnitřních oprávněných kontrolních orgánů; zodpovídá za dodržování pracovní kázně na pracovištích; dodržování hygienických předpisů v rozsahu platné legislativy týkající se společného stravování; kontroluje dodržování předpisů bezpečnosti práce, ochrany majetku a předpisů pracovně právních, Organizačně provozní řád; zodpovídá za přípravu jídel dle platných receptur a požadavků; připravuje smlouvy s odběrateli, připravuje výběrová řízení na nákup materiálu; vedení kolektivu, kontroly práce a výstupů ze stravovacího systému, evidence odpadů, výkazy práce, inventury majetku.
Požadujeme: odborné, středoškolské vzdělání nebo VŠ; min. 2 roky praxe v oboru, zkušenosti s vedením kolektivu; řidičský průkaz skupiny B- aktivní řidič/ka výhodou; zdravotní způsobilost; samostatnost, časovou flexibilitu, pracovní odpovědnost; schopnost pracovat v týmu.
Nabízíme: zajímavou práci v přátelském kolektivu, mzdu v souladu se Mzdovým předpisem JU; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis zašlete na e-mail: e-mail přes do 15. 2. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?