- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: komplexní řízení činností Předškolního zařízení včetně odpovědnosti za hospodaření a personální obsazení.
Požadujeme: vzdělání dle Zákona č. 247/2014 Sb., o poskytování služby péče o dítě
v dětské skupině a o změně souvisejících zákonů a znalost tohoto zákona; kompetence v oblasti řízení vzdělávání a výchovy, v oblasti vedení pracovníků postaveného na vizi, v oblasti řízení školy jako správního subjektu, v oblasti vedení a řízení sebe sama; motivaci pro práci s cílovou skupinou, komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, schopnost a ochota týmové práce, časová flexibilita a kreativita, psychická vyrovnanost a odolnost; ochotu dále se vzdělávat v oboru; znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel); občanskou a morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost; znalost AJ je výhodou.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: 1. 8. 2022 nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, návrh koncepce a vzdělávacího programu dětské skupiny (max. rozsah 3 stran formátu A4) s označením „Ředitel DS“ zasílejte na e-mail e-mail přes do 30. 6. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?