- 21 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Průmyslový park 36/17, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 7:00–15:30 h. Náplň práce: objednávání obalového materiálu a koordinace zásob na skladě, objednávání spotřebního materiálu pro výrobu, komunikace s dodavateli, příprava a koordinace firemních akcí. Požadujeme: dobrá znalost práce na PC, samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, znalost NJ nebo AJ podmínkou, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, stravenky v hodnotě á 100,– Kč (zaměstnavatel přispívá 55 % na každou stravenku), příspěvek na dopravu. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.