- Plný úvazek

ASISTENTI PRODEJE – PRODAVAČI V PODNIKOVÉ PRODEJNĚ
NÁPLŇ PRÁCE: svěříme Vám na starost péči o naše stávající i nové zákazníky, budete
aktivně řešit přání a požadavky zákazníků, odborně zákazníkům radit v oblasti nábytku z masivu a zdravého spaní, vyřizovat emailovou a telefonní komunikaci, online chat, prodávat naše výrobky na prodejně, vytvářet cenové nabídky atd., pracovat v týmu i samostatně.
Ve všem Vás rádi proškolíme, tak ať jste si ve své práci jistí.
POŽADUJEME: ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání, mluvit a jednat s lidmi, prezentovat
nabídky a zároveň umět naslouchat a vyjednávat, domluvíte se anglicky a máte chuť se zdokonalovat, být precizní v činnostech a loajální vůči firmě, reprezentativně a příjemně vystupovat, pracovat s PC a programy od Microsoft Office, chuť se učit novým věcem a mít nadšení pro kvalitní práci. A navíc je výhodou, ale ne podmínkou, když:
máte ideálně 2 roky zkušenosti v obdobné pozici nebo v nábytkářském odvětví.
NABÍZÍME: stabilní a moderní zázemí české společnosti, motivující finanční ohodnocení,
dlouhodobě perspektivní práci, prostor pro rozvoj kariéry a vzdělávání (např. jazykové kurzy),
možnost budovat značku s lidmi, kteří jí věří.
Dále nabízíme stravenky, příspěvek na relaxační aktivity, výkonnostní odměny, příspěvky na dovolenou, roční bonus, penzijní spoření, palivové dřevo za výhodné ceny, akce a večírky (firemní den, firemní večírek, firemní bowling, společné sportovní akce).
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky v pracovní dny v době od 7:00–15:00 hod. na čísle 724 201 018, e-mailem na e-mail přes nebo osobně na pracovišti – Valašské Meziříčí, Masarykova 672/35 ( vedle TESCA ), v pracovní dny od 8:00–15:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?