- 26 220 – 30 400 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Pracovní náplň: výkon nadřízeného orgánu územního plánování v působnosti kraje, tj. zejména uplatňování požadavků k zadání územních plánů a vydávání stanovisek k návrhům územních plánů; pořizování nástrojů územního plánování, tj. zejména samostatné pořizování územně plánovacích podkladů (především územních studií) a spolupráce na pořizování územně plánovací dokumentace kraje (zásady územního rozvoje a regulační plány); provádění přezkumných řízení (závazná stanoviska a územní plány); výkon kontrolní činnosti nad přenesenou působností obcí na úseku územního plánování.
Obor školního vzdělání: architektura, stavební, právo, životní prostředí, veřejná správa, geografie, zemědělství- se zaměřením na pozemkové úpravy a úpravy krajiny, GIS, krajinná architektura apod.
Znalosti oboru: praxe na úřadu územního plánování výhodou; výborná znalost stavebního zákona a dalších předpisů pro oblast územního plánování.
Další předpoklady a znalosti: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oboru výhodou.
Dobrá znalost správního řádu, znalost práce na PC (Word, Excel a GIS), dobré komunikační schopnosti, ochota se dále vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS); osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování; možnost dalšího vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 25. 5. 2023.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni.
Přílohy přihlášky jsou:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?