- 80 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Vaším úkolem bude:
o zodpovědnost za finanční řízení organizace
o kompletní plánování, zpracování a sledování čerpání rozpočtu organizace, rozpočtu jednotlivých středisek a jejich následná kontrola (controlling + reporting)
o evidence všech projektů organizace, dohled nad vícezdrojovým financováním – EU, MPSV, dotace od měst apod.
o zodpovědnost za plnění finančního čerpání vyplývajících ze smluv z rozhodnutí o přidělení grantů, dotací či darů, spolupráce s vedoucími středisek a jejich koordinace z ekonomické stránky (tzn. kontrola naplňování projektů z pohledu financí apod.)
o podílení se na přípravě projektů po finanční stránce – příprava rozpočtů do žádostí o dotace a granty
o příprava finančních podkladů pro statistické vykazování, finanční zprávy, účetní uzávěrky, audity
o komunikace s orgány státní správy, poskytovateli grantů a dotací
o vyhledávání grantových a dotačních výzev, projektů souvisejících s činností organizace
o zpracování a aktualizace vnitřních předpisů v oblasti ekonomiky
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, možnost dalšího vzdělávání,vlastní organizace náplně práce, služební telefon, notebook, příspěvek na vzdělávání,zaučení po nástupu do organizace
Místo výkonu práce: Správní středisko, Havířská 403, Kutná Hora
Předpokládaný nástup: ihned, nebo dle dohody
Váš životopis a motivační dopis na téma:,, Jak si představujete financování neziskové organizace poskytující sociální služby a jaké výhody a nevýhody spatřujete právě v tomto způsobu financování." zasílejte na adresu: e-mail přes
. Do předmětu uveďte ,, Výběrové řízení – ekonom".Bližší informace o pracovním místě Vám sdělí:
RNDr. Robert Otruba, ředitel organizace, tel: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Ing. Miloš Tekl, ekonom, tel: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?