Do naší kanceláře v Nymburce přijmeme schopného zaměstnance. Tato pracovní pozice
je vhodná pro !, které chtějí mít pravidelný denní režim.
Vyžadujeme spolehlivost, pracovitost, pečlivost, pokročilou znalost práce s počítačem a
schopnost rychle se učit novým věcem. Velice důležitá je schopnost logického uvažování,
chápání souvislostí a představa o tom, jak fungují vzájemné vazby mezi skladem surovin,
výrobou a objednávkami. Výhodou je řidičský průkaz pro případ, že by bylo potřeba jet na
pobočku do jiného města.
Náplň práce:
- Přijímání objednávek zákazníků, objednávání surovin, zadávání dokladů do účetního
programu, zadávání podkladů do výroby, tisk dokladů, administrace obalů a surovin.
Přijímání hotovosti od řidičů i zákazníků, tisk účetních dokladů.
- Tvorba a administrace rozvozových linek + tvorba excelových tabulek včetně grafů
(např. rozpisy směn a různé přehledy)
- Administrace skladu včetně nastavení receptur, příjemky/výdejky/převodky, inventura
1× měsíčně
- Tvorba a administrace výrobních pokynů
- Spolupráce s pobočkami
Nabízíme práci v zavedené rodinné firmě se zajímavým sortimentem. Tato práce je
vhodná pro !, které zajímá jídlo a řemeslné výrobky, které vyrábíme. Součástí zaučení je i
nahlédnutí do výroby lahůdek v Nymburce a řádné proškolení o sortimentu výrobků a
surovinách, z kterých se výrobky skládají.
Nástupní plat 23.000,– Kč hrubého při plném úvazku, po zaučení navýšení dle dosaženého
stupně samostatnosti. Stravování v pracovní době zajištěno.
Prémiová složka mzdy při kvalitním výkonu a delším trvání pracovního poměru (tzv.
pololetní bonusy). Výplata na bankovní účet do 12-tého dne v měsíci.
Životopisy prosím zasílejte na email/doneste do jakékoliv naší prodejny a vyčkejte na
telefonickou výzvu k osobnímu pohovoru!
Na životopis vždy uveďte o jakou pracovní pozici se ucházíte.