- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: vedení projektů, tréninků a konzultací v oblasti obchodních, manažerských, komunikačních a prezentačních dovedností stávajícího obchodního týmu; tvoření metodiky v jednotlivých oblastech vzdělávání, připravování tréninků a workshopů a jejich aktivní vedení; podpora prodejců v oblastech prodejích dovedností a produktových znalostí; vytváření digitálního a on-line vzdělávání pro zákaznickou síť; komunikace a řešení požadavků zákazníků; předkládání návrhů na rozvoj obchodní sítě; spolupráce s oddělením obchodu, marketingu, nákupu, vývoje a kvality; podílení se na tvorbě obchodního plánu, reporting, příprava podkladů pro obchodní úsek
Požadavky: min. středoškolské vzdělání obchodního směru; praxe v obchodu na obdobné pozici min. 2 roky, výborné organizační schopnosti; výborná znalost práce na PC (Word, Excel), iniciativní přístup k vykonávané pozici; ochota se sebevzdělávat a seberealizovat; výborné komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování; řidičský průkaz sk. B; znalost principu fungování MLM výhodou
Zaměstnanecké výhody: mzda od 50 000 Kč do 60 000 Kč s možností finančního růstu; notebook, mobilní telefon; stravenky ve výši 100 Kč/odpracovaný den plně hrazené zaměstnavatelem po zkušební době; příspěvek na penzijní / životní pojištění po odpracování 1 roku; práci v příjemném kolektivu v dynamické společnosti
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Kontaktní osoba: p. Sedláčková Aneta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?