- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme Kolibrik.net, malá a dynamická firma, a náš obchodní tým se rychle rozvíjí. Abychom se mohli maximálně soustředit na budování vztahů s klienty a uzavírání obchodů, hledáme velmi organizovanou, samostatnou a proaktivní posilu. Potřebujeme někoho, kdo převezme administrativní úkoly a organizaci, aby naši obchodníci měli volné ruce k tomu, co dělají nejlépe.
Pokud vás baví organizace, máte tah na branku a chcete být součástí týmu, který má reálný dopad, pak jste to možná právě vy!
Obchodní asistent/ka
Co bude vaší náplní práce?
Administrativní podpora obchodního oddělení
Vedení CRM systému
Příprava podkladů a reportingu pro management
E-mailová komunikace a poptávky
Příprava nabídek a smluv
Co od vás očekáváme?
Výborné organizační a komunikační schopnosti, proaktivní přístup a samostatnost
Znalost AJ min B2
Pokročilá znalost MS Office
SŠ/VŠ vzdělání
Co vám můžeme nabídnout?
Práci na plný úvazek
Podporu a mentoring
Možnost kariérního růstu
Pružná pracovní doba, úvazek 40 hod./týden, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, mobilní tarif, příspěvek na penzijní připojištění, firemní akce, vzdělávací akce či školení
První kontakt: e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.