- Plný úvazek

Město Jaroměř, zastoupené tajemnicí Městského úřadu Jaroměř, vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, opakované výběrové řízení.
Druh práce: Referent/referentka stavebního úřadu odboru výstavby Městského úřadu Jaroměř.
Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; minimální věk 18 let; znalost českého jazyka; plná svéprávnost; bezúhonnost.
Požadovaná kvalifikace: autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona; autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství; vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo; vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví; středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.
Další požadavky: logické myšlení, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi, schopnost sebereflexe, chuť vzdělávat se a rozvíjet, odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič/řidička); dobrá znalost práce na PC (znalost běžného kancelářského software).
Dále uvítáme: praxi na stavebním úřadě nebo na jiné pozici v oblasti veřejné správy, alespoň základní orientaci a znalost stavebního zákona a správního řádu; příslušnou zkoušku zvláštní odborné způsobilosti; místní znalost, dlouhodobý zájem a vztah ke stavebnictví.
Benefity: zajímavá odborná práce – zaučení zajištěno; pracovní pozice vhodná i pro absolventy/absolventky; další vzdělávání pro předmětnou pracovní pozici; pružné rozvržení pracovní doby ve vybraných pracovních pozicích s ročním vyrovnávacím obdobím; výměra dovolené 5 týdnů (200 hodin) v kalendářním roce; nepeněžní příspěvek na volnočasové aktivity zaměstnanců formou vkladu na benefitní kartu Edenred; měsíční příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru) ve výši 500 Kč; příspěvek na stravování formou stravenkové karty Edenred ve výši 123 Kč; poskytnutí tzv. zdravotního volna z důvodu krátkodobé zdravotní indispozice v kalendářním roce s náhradou platu v délce tří směn za podmínek stanovených kolektivní smlouvou; jistota, stabilita, spolehlivost zaměstnání; dobrá dostupnost v centru města; další zaměstnanecké benefity dle platné kolektivní smlouvy (finanční odměny při životních a pracovních jubileích, finanční dar při skončení pracovního poměru při odchodu do starobního důchodu či důchodu pro invaliditu III. stupně, finanční dar pro bezpříspěvkové dárce krve atd.); organizování firemních akcí.
Veškeré informace k nabízené pozici jsou k dispozici na: https://www.jaromer-josefov.cz/mestsky-urad/uredni-deska/opakovane-vyberove-rizeni-c-15–2025-referent-ka-stavebniho-uradu-odboru-vystavby-mestskeho-uradu-jaromer-5560.html?kshow=21
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?