- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Náchod, tajemnice vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa odborný pracovník / odborná pracovnice – energetický management.
Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování komplexní správy na úseku energetického hospodářství města včetně evidence a analýzy spotřeb energií a vyhledávání možností potenciálních úspor; nastavování úsporných opatření a provádění kontrol jejich dodržování; zajištění energetických auditů a podkladů pro koncepční dokumenty města; posuzování možností využití obnovitelných/alternativních zdrojů energie; zajišťování centralizovaného nákupu energií a poradenské činnosti pro organizace města.
Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; výhodou znalost zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření energií, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon) a zákona č.128/2000 Sb., o obcích v platném znění; velmi dobrá znalost práce na PC; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů; pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, kolegialita a profesionální přístup; řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme: předpokládaný nástup do zaměstnání dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění: 9. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce: Náchod; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 12 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružná pracovní doba; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis.
Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici.
Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek
osobně: na podatelnu MěÚ Náchod,
poštou na adresu: Městský úřad v Náchodě, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod,
obálku označte „Výběrové řízení – energetik – neotvírat“.
Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 9. 4. 2025.
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Ing. Zuzana Součková, vedoucí odboru správy majetku, MěÚ Náchod, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu i bez uvedení důvodů nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Informace o výběrových řízeních na obsazení pracovních míst vyhlášených tajemnicí MěÚ v Náchodě, včetně jejich průběhu jsou k dispozici k nahlédnutí na webových stránkách města: https://mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/informace_vr.pdf, případně se můžete telefonicky nebo emailem obrátit na personální pracovnici Mgr. Lenku Bubeníčkovou, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?