- Plný úvazek
Místo výkonu práce(adresa): Záchlumí 45, 349 01 Stříbro
Požadavky:
- Aktivní znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost AJ výhodou
- Dobré komunikační dovednosti, vyjednávací a přesvědčovací schopnosti
- Znalost problematiky činnosti obchodního oddělení
- Znalost práce na PC
Základní úkoly:
Hlavní úkoly
- Vedení administrativní agendy obchodního úseku a souvisejících SW databází
- Péče o stávající zákazníky a pravidelná komunikace s nimi s důrazem na jejich požadavky a udržení vzájemné spolupráce
- Zpracován došlých objednávek a poptávek, jejich zadání do interních systémů a následné zpracování, včetně potvrzování dodacích termínů a cen, tj. administrativní podpora jednotlivých zakázek od zadání až po expedici
- řešení reklamací se zákazníky atd.