- Plný úvazek
Náplň práce:
- Komunikace s klienty a úřady – telefonicky+e-m + osobně,plánování schůzek,vedení knihy pošty, vedení evidence převzatých dokladů,přebírání dokladů a podkladů od klientů,drobné pochůzky a nákupy (na poštu, nákup kancelářských potřeb a občerstvení)
- ŘP B výhodou.
- Třídění dokladů, archivace (práce s břemeny do limitu), navádění dat do programu POHODA, pomocné
- účetní práce.
- Asistence mzdové účetní a personalistovi, práce s programem PAMICA.
- Nutná výborná znalost práce s PC, WORD, EXCEL, E-m.
- Odolnost vůči stresu, práce pod tlakem dodržování pevných zákonných termínů.
- Základy účetnictví výhodou.
- Základní znalost DPH výhodou.
- Základní znalost programu POHODA výhodou.
- Ochota učit se novým věcem, dále se vzdělávat, zájem o oblast daní a účetnictví.
- Pracovní doba zaměstnavatele: 06:30 – 15:00
- Uváděná mzda je nástupní, po zkušební době bude po zhodnocení zaměstnavatele zvýšena dle výkonu,
- rozsahu a kvality zvládnuté práce, rovněž po zkušební době jsou přiznávány po zhodnocení
- zaměstnavatelem prémie dle výkonu.
- Po roce dle výkonu, rozsahu a kvality práce, po zhodnocení zaměstnavatelem je možný PP na dobu
- neurčitou.
- CV – přihlášky do výběrového řízení zasílejte na email: e-mail přes Přihlášky zaslané jiným způsobem ,než na výše uvedenou e-m adresu budou automaticky vyřazeny z výběrového řízení. Nevolat.
- Nedostavovat se osobně bez předchozí pozvánky od zaměstnavatele zaslané e-m na e-m uchazeče.
- O výběrovém řízení, termínu výběrového řízení, budou uchazeči/čky informováni na e-m ze kterého přijde
- přihláška.



