- 22 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Nástup ihned. Osobní kontakt po tel. domluvě paní Mgr. Bartoňová tel.: zobrazit tel. číslo (v době 8:00–14:00 hod.) nebo email e-mail přes . PD: Po-Pá 6:00–14:00, 14:00–22:00, 22:00–6:00 hod. Pracoviště: Vrahovická č.p. 4530, Prostějov
Požadujeme: zkušenosti s vedením pracovního kolektivu, znalost čtení technické/ výkresové dokumentace- výhodou , zkušenosti v oblasti jakosti ve strojírenském podniku – výhodou, orientace v normách kvality – výhodou, znalost zásad kontroly a používání měřidel – výhodou, maximální pracovní nasazení, smysl pro pořádek, spolehlivost, samostatnost, rozhodnost, organizační schopnosti, loajalitu, ochota nést riziko, SŠ vzdělání výhodou.
Náplň práce: řešit stanovené úkoly při provádění procesů řízení kvality, provádět vstupní, mezioperační a výstupní kontrol, analyzovat neshody v procesech, jichž je účasten, podávat vlastní návrhy na zlepšení, podílet se na nápravných a preventivních opatřeních při řízení kvality neshodného produktu, pečovat o provozní a technickou dokumentaci pracoviště ve vazbě na kvalitu, vypracovávat protokoly o výsledcích zkoušek výrobků, vést a vyhodnocovat dosaženou úroveň kvality (počet a časová náročnost na opravu neshodných dílů- týdně, měsíčně, zmetkovitost- počet neopravitelných dílů- týdně, měsíčně).
Nabízíme: dlouhodobou práci na hlavní pracovní poměr, možnost dalšího vzdělávání, firemní školení, možnost seberealizace a rozvoje, mimořádné bonusy za produktivitu, příspěvek na stravování, příplatky nad rámec zákon, práci v přátelském kolektivu ve výrobní společnosti s dlouholetou tradicí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?