- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – pružná pracovní doba. Nástup možný ihned, nejpozději od 1.1.2019.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné, osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity a absolventy/-ky.
Požadavky: kultivovanost, dobré komunikační schopnosti a pravopis – budete v kontaktu se zákazníky a dodavateli; logické uvažování; nutná velmi dobrá znalost AJ, další jazyk výhodou – především NJ, RJ; nutná znalost dopravní problematiky; zkušenosti nejsou potřeba, zaměstnavatel Vás zaučí.
Zaměstnavatel nepotřebuje jakýkoliv dokončený stupeň vzdělání (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom).
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.