- 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
nabízíme:příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání, zázemí stabilní organizace, pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, předpokládaný termín zahájení pracovního poměru dohodou, 9.platová třída a možnost nadtarifních složek platu, místo výkonu práce Praha-Hostivice a další obce ve správním obvodu pověřeného obecního úřadu, podporu k zapracování, vstřícné pracovní podmínky a čerpání zaměstnaneckých benefitů
požadujeme:
odbornou způsobilost pro výkon sociálního pracovníka dle zákona č.108//2006 Sb., o sociálních službách, dobré komunikační schopnosti, znalsot uživatelské práce s výpočetní technikou, přesnost, samostatnost, spolehlivost a flexibilitu, řidičský průkaz skupiny B
charakteristika vykonávané činnosti:
sicální práce a sociální šetření u osob, které se nacházejí v nepříznivé sociální situaci, poskytování sociálního poradenství vedoucí k řešení nebo předcházení nepříznivé sociální situace, zprostředkování sociálních služeb, vyhledávání osob či skupin ohrožených sociálním vyloučením ve správním obdvodu pověřeného obecního úřadu, následně poradenství či zprostředkování sociálních služeb, vedení standadizovaného záznamu, spolupráce s dalšími institucemi, vedené správního řízení, výkon veřejného opatrovvnictví
Uchazeči předloží písemnou přihlášku (ke stažení na internetových stránkách Města Hostivice www.hostivice.eu), strukturovaný životopis, originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším vzdělání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?