- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
DRUH PRÁCE:
Výkon veřejného opatrovnictví a výkon sociální práce s dospělým klientem v souladu se zákonem č.111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, zákonem č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
Jedná se o práci s osobami v krizových situacích, poskytování sociálního poradenství, vyhledávání a navazování kontaktu s potenciálním klientem v jeho přirozeném prostředí pomocí depistáže.
Koordinace poskytování sociálních služeb u klienta a realizace činnosti sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob.
Spolupráce s jinými státními, samosprávnými či neziskovými institucemi v rámci celého území obce s rozšířenou působností.
PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu.
CO POŽADUJEME:
Ukončené vzdělání odpovídající kvalifikaci pro výkon práce sociálního pracovníka podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních
službách ve znění pozdějších předpisů.
Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem.
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
VÝHODOU JE:
Praxe v oboru sociální práce s dospělým klientem.
Praxe ve veřejné správě.
Úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost v sociálních službách a při výkonu veřejného opatrovnictví.
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na úředníka – sociálního pracovníka“
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
na e-mail: e-mail přes ,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo
do datové schránky ID – 6xmbrxu
A TO NEJPOZDĚJI DO 09.07.2025
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?