- 28 000 – 35 500 Kč
- Plný úvazek
DRUH PRÁCE:
Výkon veřejného opatrovnictví a výkon sociální práce s dospělým klientem v souladu se zákonem č.111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, zákonem č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
Jedná se o práci s osobami v krizových situacích, poskytování sociálního poradenství, vyhledávání a navazování kontaktu s potenciálním klientem v jeho přirozeném prostředí pomocí depistáže.
Koordinace poskytování sociálních služeb u klienta a realizace činnosti sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob.
Spolupráce s jinými státními, samosprávnými či neziskovými institucemi v rámci celého území obce s rozšířenou působností.
PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu.
CO POŽADUJEME:
Ukončené vzdělání odpovídající kvalifikaci pro výkon práce sociálního pracovníka podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních
službách ve znění pozdějších předpisů.
Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem.
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
VÝHODOU JE:
Praxe v oboru sociální práce s dospělým klientem.
Praxe ve veřejné správě.
Úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost v sociálních službách a při výkonu veřejného opatrovnictví.
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na úředníka – sociálního pracovníka“
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
na e-mail: e-mail přes ,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo
do datové schránky ID – 6xmbrxu
A TO NEJPOZDĚJI DO 09.07.2025
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.