- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce:
Pracovní náplní GIS analytika je systematicky zabezpečit rozvoj města pomocí nástrojů strategického řízení a geografického informačního systému (GIS). GIS analytik vykonává a koordinuje činnosti, při kterých se systematicky zabývá analyzováním, sběrem a vyhodnocováním dat.
Mezi jeho hlavní pracovní činnosti patří zejména:
o metodické zabezpečování procesu implementace koncepčních dokumentů města
aktualizace strategického plánu města (mapování stavů, sběr dat, tvorba analýz, práce
s daty,
o koordinace realizovaných strategií a vyhodnocování jejich plnění,
o příprava podkladů pro vedení města (rada města, zastupitelstvo města),
o sledování nových trendů a návrhy jejich aplikace v regionálním rozvoji,
o vykonávání související analytické, rozborové a koncepční činnosti, a to rovněž
v návaznosti na financování opatření z různých zdrojů.
o správce systému GIS (koordinace sběru dat, analyzování a interpretace dat)
o znalost systémového řízení organizace
o vytváření podpory pro strategické, projektové a procesní řízení a řízení rizik
Požadavky pro vznik pracovního poměru úředníka:
o vysokoškolské vzdělání se zaměřením na regionální rozvoj a veřejnou správu,
o znalost problematiky regionálního rozvoje a strategického plánování,
o znalost projektového řízení,
o znalost nástrojů GIS a jejich využití v praxi,
o praxe v oboru regionálního rozvoje výhodou,
o zkušenosti s přípravou a administrací dotačních projektů výhodou,
o zkušenosti s prací ve veřejné správě nebo samosprávě výhodou,
o analytické, organizační a komunikační dovednosti a schopnost samostatné i týmové
práce, dobrý slovní i písemný projev,
o řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na GIS analytika“.
Termín předložení přihlášek do 27. 01. 2023.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm
u Ing. Michala Laktiše, vedoucího odboru strategického rozvoje a projektů, Masarykovo náměstí 128, mob. zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?