- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce zapisovatele/zapisovatelky
• Provádění administrativních úkonů souvisejících se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení.
• Předvolávání účastníků k jednání, vyhotovovavání protokolů z jednání, vyhotovování rozhodnutí a administrativní vyřizování porozsudkové agendy.
Platové zařazení:
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – platová třída 7 (tj. 18.680,– Kč – 27.260,– Kč měsíčně podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500,– Kč.
Termín k přihlášení: do 12. prosince 2022 včetně
Termín nástupu: leden 2023
Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky k rukám Ing. Lady Pokorníkové, ředitelky správy soudu:
• strukturovaný profesní životopis
• kopii dokladu o dosaženém požadovaném vzdělání
Kontaktní údaje:
Okresní soud v Hodoníně
Ing. Lada Pokorníková
Velkomoravská 4
695 46 Hodonín
tel. zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Další informace o průběhu výběrového řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru a testu psaní na klávesnici.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Poskytnutím svých osobních údajů dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.