- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce zapisovatele/zapisovatelky
• Provádění administrativních úkonů souvisejících se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení.
• Předvolávání účastníků k jednání, vyhotovovavání protokolů z jednání, vyhotovování rozhodnutí a administrativní vyřizování porozsudkové agendy.
Platové zařazení:
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – platová třída 7 (tj. 18.680,– Kč – 27.260,– Kč měsíčně podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500,– Kč.
Termín k přihlášení: do 12. prosince 2022 včetně
Termín nástupu: leden 2023
Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky k rukám Ing. Lady Pokorníkové, ředitelky správy soudu:
• strukturovaný profesní životopis
• kopii dokladu o dosaženém požadovaném vzdělání
Kontaktní údaje:
Okresní soud v Hodoníně
Ing. Lada Pokorníková
Velkomoravská 4
695 46 Hodonín
tel. zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Další informace o průběhu výběrového řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru a testu psaní na klávesnici.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Poskytnutím svých osobních údajů dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?