- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jaké budou Vaše hlavní zodpovědnosti: vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře, příprava podkladů a prezentace pro jednání, organizování pracovních cest, péče o návštěvy, tvorba prezentací, reportů, statistik, příprava podkladů pro jednání a porady, zodpovědnost za firemní interní komunikaci, organizace firemních akcí, archivace, dokumentů, řešit odborné úkoly v rámci oddělení výroby, koordinovat svěřené projekty v rámci oblasti, pozice vhodná i pro absolventa.
Jaké předpoklady musíte splňovat: úplné SŠ vzdělání, velmi dobrou znalost AJ (min. úroveň B2), NJ výhodou, výborné vyjadřovací schopnosti a písemný projev v ČJ, organizační schopnosti, proaktivní, motivující a pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, flexibilita, loajálnost a diskrétnost, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC.
Co od nás získáte: moderní mezinárodní prostředí, práci s nejnovějšími technologiemi, možnost zařazení do programu talentů, služební telefon, zajímavé finanční ohodnocení, vzdělávací kurzy a školení, 5 týdnů dovolené, stravenka v hodnotě 109 Kč na den, možnost výjezdů do zahraničí, 13. plat a další benefity, možnost finančního a osobního růstu, 1500 Kč měsíčně příspěvek na penzijní připojištění.
Mzdové rozpětí: 23 460 Kč měsíčně + roční odměny.
Komu se hlásit: paní Waltraud Drkulová, mobil zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?