Pracovník, pracovnice Odboru rozvoje a správy majetku MěÚ Semily

Semily
29.120 – 33.220 Kč
Smluvní vztah

Kvalifikační požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou

Další předpoklady:
praxe v oboru vítána
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
ochota dále se vzdělávat, aktivní přístup
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost, dobrý písemný projev
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • agenda nakládání s komunálními odpady, zajišťování údržby zeleně, správa a údržba mobiliáře a dětských hřišť, úklid města, řízení pracovní náplně veřejně prospěšných pracovníků, správa veřejných pohřebišť

Nabízíme:

  • možnost získání služebního bytu
  • práci v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
  • zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou

Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

Podání přihlášek do výběrového řízení:

Lhůta pro podání přihlášek končí 07.04.2025 do 12:00 h.
Termín konání výběrového řízení je 09.04.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.

Podání přihlášky v listinné podobě:

Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením „VŘ – ORSM – Neotvírat!“ na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech – pondělí, středa 8:00 – 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 – 14.00 h.

Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky – datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte „VŘ – ORSM – Neotvírat!“.

Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě. Pokud byl výpis z evidence rejstříku trestů vyhotoven elektronicky (do Vaší datové schránky), je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT).

Město Semily si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu.

Bližší informace Vám podá vedoucí odboru rozvoje a správy majetku Ing. Vladimír Bělonohý, tel.: 481 629 2

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
PECR - Apartments hotel s.r.o. | PECR - Apartments hotel s.r.o. | Pec pod Sněžkou Pec pod Sněžkou
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Město Rožnov pod Radhoštěm | Město Rožnov pod Radhoštěm | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • od 1 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. ledna
Město Kutná Hora | Město Kutná Hora | Kutná Hora Kutná Hora
  • 24 100 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Město Kutná Hora | Město Kutná Hora | Kutná Hora Kutná Hora
  • 24 100 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. března
COOL NEWS s.r.o. | COOL NEWS s.r.o. | Jirny Jirny
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. března
HD Profi, s.r.o. | HD Profi, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • do 21 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. března
ALBA - METAL, spol. s r.o. | ALBA - METAL, spol. s r.o. | Ladná Ladná
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. března
James B, s.r.o. | James B, s.r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
HGS, a.s. | HGS, a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Návrat, o.p.s., O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o., G & P Quality Management s.r.o., fischer EAST center s.r.o., JCOS s.r.o., PECR - Apartments hotel s.r.o., Lázně Bělohrad a.s., Red Rider s.r.o., PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., První novinová společnost a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Operátor / operátorka expedice, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Vedoucí poštovního provozu, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Jablonec nad Nisou, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice, Nová Paka, Celá ČR, Pec pod Sněžkou, Lázně Bělohrad, Turnov, Jičín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda auto
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT