- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání; velmi dobrá znalost NJ a AJ; praxe na obdobné pozici výhodou; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint); příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti a samostatnost; flexibilita a pečlivost;
důvěryhodnost a loajalita; řidičský průkaz sk. B výhodou
Náplň práce: plánování a koordinace agendy jednatele závodu, plánování meetingů (zasílání pozvánek)
zajišťování služebních cest – ubytování, letenek, víz, pojištění; vedení zápisů z jednání a porad; zajištění administrativní podpory společnosti (sekretářské práce, zajišťování provozu zasedacích místností, péče o návštěvy a zajištění občerstvení); podpora při tvorbě prezentací; organizování firemních akcí; přijímání a odesílání korespondence, evidence došlých faktur
administrativní podpora kolegů; spolupráce se všemi odděleními společnosti; komunikace se společnostmi skupiny Mektec v Německu a Japonsku
Nabízíme: zajímavou různorodou práci v rostoucí mezinárodní společnosti; podporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy); aktivní využití německého a anglického jazyka; samostatnou práci v příjemném kolektivu a prostředí; dotované stravování; příspěvek na životní pojištění / penzijní připojištění; odpovídající finanční ohodnocení
Nástup možný ihned.
Plný či částečný pracovní úvazek v rozsahu nejméně 32,5 hod týdně (plný v rozsahu 37,5 hod týdně).
Nástupní mzda v případě plného úvazku: od 19 000,– Kč
Kontakt:
Mektec CZ s.r.o.
Rudolfovská třída 204
370 01 České Budějovice
http://www.mektec.de/budweis.php
Své nabídky se strukturovaným životopisem v češtině zasílejte na e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?