ODBORNÝ/Á VEDOUCÍ sociálně zdravotní služby CDZ-D

Liberec
37.620 – 41.780 Kč

Nezisková organizace FOKUS Liberec o.p.s., která v Libereckém kraji funguje více než 30 let, hledá kolegu/kolegyni na pozici odborný/odborná vedoucí.do Centra duševního zdraví pro děti a adolescenty ohrožené rozvojem duševního onemocnění (dále CDZ-D).
Popis pracovní pozice:
Odborný/odborná vedoucí CDZ-D metodicky vede multidisciplinární tým odborníků ze sociální a zdravotní oblasti, který poskytuje svým klientům (děti, adolescenti a jejich rodiny) komplexní, koordinovanou a včasnou péči. Podílí se na týmových konzultacích a případovém vedení tzv. case managementu, na multidisciplinárním řešení sociálně právních, sociálně pedagogických a sociálně zdravotních problémů klientů. Provádí kontrolní, analytické, metodické a koncepční činnosti. V součinnosti s provozní vedoucí připravuje podklady pro projekty a statistiky, podílí se na tvorbě a aktualizaci metodických postupů, zaučuje a hodnotí zaměstnance CDZ-D. Aktivně spolupracuje s rodinou a s blízkým okolím klienta, se službami Fokusu Liberec, s návaznými službami a s dalšími institucemi na řešení nepříznivé situace klienta a jeho zotavení. Zodpovídá za proces přijetí klienta do sociálně zdravotní služby. Je aktivní při práci ve skupinách komunitního plánování v Libereckém kraji, jedná s představiteli obcí o smyslu práce CDZ-D, dle potřeby komunikuje s externími subjekty, zvládá smysluplnou prezentaci organizace pro veřejnost, aktivně se podílí na osvětě a destigmatizaci.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v některé z pomáhajících profesí.
  • Zájem o práci s naší cílovou skupinou děti a adolescenti ohrožené rozvojem duševního onemocnění
  • Schopnost osvojit si zákony, vyhlášky a standardy kvality vztahujících se k práci v CDZ-D.
  • Praxi alespoň 3 roky v řízení a vedení lidí v některé z pomáhajících profesí, dobré organizační a komunikační dovednosti.
  • Samostatnost, převzetí zodpovědnosti, empatii, týmovou mezioborovou spolupráci.
  • Psychickou odolnost a schopnost reagovat na nestandardní situace, které práce s naší cílovou skupinou přináší, lidský přístup ke klientům a schopnost dobré spolupráce s rodinou klienta.
  • Partnerský přístup při jednání s dalšími spolupracujícími subjekty a loajalita k organizaci.
  • Otevřenost a ochota se vzdělávat v nových přístupech v rámci péče o duševní zdraví.
  • Uživatelská znalost práce PC (Word, Excel, programy Google Workspace, Teams či Skype).
  • Bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Komplexní výcvik v krizové intervenci či jiný psychoterapeutický výcvik (400 h) je výhodou.

Nabízíme:

  • Spolupráci s multioborovým pracovním kolektivem, který se věnuje smysluplné práci.
  • Příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni.
  • Propracovaný adaptační proces 8 měsíců s plnou podporou nadřízeného.
  • Podporu v osobním rozvoji a vzdělávání, interní školení, workshopy, stáže.
  • Dobré pracovní zázemí (vybavená kancelář, služební notebook a mobil)
  • Stabilní a motivující platové ohodnocení (věrnostní příplatek za odpracované roky, odměny).
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days, po dohodě možnost home office, volné víkendy.
  • Pravidelné intervize, supervizní a metodickou podporu.
  • Prostor pro kreativitu a využití Vašich silných stránek.

Pracoviště: Nezvalova 662/18, Liberec XV – Starý Harcov, 460 15
Místo výkonu práce: pobočky služby CDZ (Frýdlant, Jablonec n/N, Tanvald)
Úvazek: 1,0
Provoz: jednosměnný (40 hod / týdně), Po-Pá 8:00 – 16:30h (po domluvě lze upravit)
Datum nástupu: 1.12.2025
Nástupní plat: 37 620,– Kč až 41 780,– Kč (dle profese a praxe lze navýšit), po zapracování možnost dalšího navýšení v osobním ohodnocení (1 000–6 500,– Kč) a v příplatku za vedení (v rozmezí 1 000–3 000,– Kč)
CV a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy, semináře, praxi) včetně dotazů zasílejte na e-mail e-mail přes odpovědní formulář. Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru, kde budou upřesněny platové podmínky a pracovní náplň.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem