- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Fokus Liberec o.p.s. – organizace, která od roku 1993 podporuje lidi s duševním onemocněním poskytováním sociálních služeb a jejich zaměstnáváním. Aktuálně hledáme do Centra duševního zdraví pro děti a adolescenty ohrožené rozvojem duševního onemocnění kolegu/kolegyni na pozici manažera multidisciplinárního týmu CDZ-D.
Popis pracovní pozice:
Pracovník ve spolupráci s multidisciplinárním týmem vykonává odbornou sociální práci s?dětmi a adolescenty, u nichž hrozí rozvoj duševního onemocnění, a s jejich rodinami. Hlavní pracovní náplní manažera je manažerské vedení a řízení multidisciplinárního týmu, efektivní time management, dobrá komunikace uvnitř organizace i navenek, zodpovědnost za personální záležitosti, administrativní činnost, kontrolní činnost spojená s vykazováním, intervize a udělování zpětné vazby do týmu, koordinace sociálních a zdravotních úkonů v týmu CDZ a sociální práce (prvokontakty, základní sociální poradenství). Od manažera očekáváme také aktivní spolupráci při tvorbě metodických postupů, při hodnocení kvality a způsobu poskytování služby, plánování cílů služby a spolupráci při prezentaci služby. Manažer bude v týmu úzce spolupracovat s odborným garantem služby CDZ, který se podílí na metodickém vedení týmu a řešení nepříznivých situací klientů CDZ.
Pracoviště: Nezvalova 662/18, Liberec XV – Starý Harcov, 460 15
Místo výkonu práce: pobočky služby CDZ (Liberec, Frýdlant, Jablonec, Tanvald)
Úvazek: 1,0
Provoz: jednosměnný (40 hod / týdně), Po – Pa 8.00 – 16.30 h.
Datum nástupu: 1.05.2025
Mzdové rozpětí: nástupní plat min. 37 620,–Kč – max. 41 620,–Kč (uznává se praxe v oboru 1000 – 4000,–Kč), po zaučení lze navýšit osobního ohodnocení a příplatek za vedení (celkem max. o 9 500,–Kč). Při práci pro organizaci 2 roky věrnostní příplatek ve výši 3000,– Kč a po dalších odpracovaných letech příplatky až do výše 13000,– Kč/měsíc.
CV a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy, semináře, praxi) včetně dotazů zasílejte na e-mail e-mail přes . Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?