- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Fokus Liberec o.p.s. – organizace, která od roku 1993 podporuje lidi s duševním onemocněním poskytováním sociálních služeb a jejich zaměstnáváním. Aktuálně hledáme do Centra duševního zdraví pro děti a adolescenty ohrožené rozvojem duševního onemocnění kolegu/kolegyni na pozici manažera multidisciplinárního týmu CDZ-D.
Popis pracovní pozice:
Pracovník ve spolupráci s multidisciplinárním týmem vykonává odbornou sociální práci s?dětmi a adolescenty, u nichž hrozí rozvoj duševního onemocnění, a s jejich rodinami. Hlavní pracovní náplní manažera je manažerské vedení a řízení multidisciplinárního týmu, efektivní time management, dobrá komunikace uvnitř organizace i navenek, zodpovědnost za personální záležitosti, administrativní činnost, kontrolní činnost spojená s vykazováním, intervize a udělování zpětné vazby do týmu, koordinace sociálních a zdravotních úkonů v týmu CDZ a sociální práce (prvokontakty, základní sociální poradenství). Od manažera očekáváme také aktivní spolupráci při tvorbě metodických postupů, při hodnocení kvality a způsobu poskytování služby, plánování cílů služby a spolupráci při prezentaci služby. Manažer bude v týmu úzce spolupracovat s odborným garantem služby CDZ, který se podílí na metodickém vedení týmu a řešení nepříznivých situací klientů CDZ.
Pracoviště: Nezvalova 662/18, Liberec XV – Starý Harcov, 460 15
Místo výkonu práce: pobočky služby CDZ (Liberec, Frýdlant, Jablonec, Tanvald)
Úvazek: 1,0
Provoz: jednosměnný (40 hod / týdně), Po – Pa 8.00 – 16.30 h.
Datum nástupu: 1.05.2025
Mzdové rozpětí: nástupní plat min. 37 620,–Kč – max. 41 620,–Kč (uznává se praxe v oboru 1000 – 4000,–Kč), po zaučení lze navýšit osobního ohodnocení a příplatek za vedení (celkem max. o 9 500,–Kč). Při práci pro organizaci 2 roky věrnostní příplatek ve výši 3000,– Kč a po dalších odpracovaných letech příplatky až do výše 13000,– Kč/měsíc.
CV a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy, semináře, praxi) včetně dotazů zasílejte na e-mail e-mail přes . Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.