- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
A11
SŠ, náplň práce – aktivní komunikace se zákazníky, tvorba článků, reklam, nabídek, správa chodu; prac. doba 8–16,30 hod. kanceláře, administrativní činnost
kontakt – e-mailem, osobně
Požadujeme – vzdělání ÚSO s maturitou, výborná znalost práce na PC (grafické programy – nutností, Internet, Word, Excel), vysoké pracovní nasazení, nadstandardní komunikační dovednosti, samostatnost, iniciativa, odpovědnost, praxe vítána
Prosíme, zasílejte pouze písemné nabídky (nejlépe vč. foto), netelefonovat, prosím. Děkujeme za pochopení.
Vybrané uchazeče budeme v nejbližší době kontaktovat.
U veškerých dokumentů zasílaných naší společnosti uvádějte, prosím, souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů.
Zaměstnanecké výhody – práce na HPP, stabilní zaměstnání, služební telefon s využitím pro soukromé účely, prémie
Kontakt – e-mailem – viz výše

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.