- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Velkomoravská 4017/77, 695 01 Hodonín. Náplň práce: vyhledávání a výběr vhodných kandidátů.Telefonické a osobní pohovory. Vypracování profilu uchazečů. Vyjednávání mzdy a ostatních podmínek pracovní smlouvy dle interních předpisů. Péče o uchazeče až do podepsání pracovní smlouvy (poté toto přebírá personalista s mateřským jazykem přímo v kanceláři v Německu). Práce s interní databází společnosti. Příprava a správa inzerce na pracovních portálech a sociálních sítích. Účast na pracovních burzách na Slovensku a v Čechách. Aktivní spolupráce s našimi německými kancelářemi.
Váš profil: zkušenosti z HR, recruiting/ nábor nejlépe pro německý pracovní trh, Němčina na úrovni B1. Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou. Organizační schopnosti, samostatnost, důslednost. Uživatelská znalost MS Ofiice (Word, Excel). Ochota absolovovat zaškolení v Německu po dobu 4–8 týdnů.
Co nabízíme: mzda – uveďte svůj požadavek do motivačního dopisu. Firemní mobilní telefon. Dovolená navíc, odstupňováno dle délky pracovního poměru u firmy. Nápoje v kanceláři (voda, káva, čaj).
Zaujala Vás tato pozice? Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis emailem na e-mail přes . Pokud možno v německém jazyce. Uveďte prosím Vaši představu na výši mzdy. Přiložte kopie všech dokumentů dokládajících Vaše dosažené vzdělání a získání pracovních dovedností a zkušeností.
Do výběrového procesu budou zohledněny životopisy které obdržíme do 31.01.2020. Během února 2020 bude probíhat výběr a první telefonické pohovory. Plánovaný nástup je během února-března 2020. Osobní pohovory se budou konat buď v naší pobočce v Chemnitz, Německo. Převážně v německém jazyce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?