- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: účtování majetku, operace v rámci hlavní knihy, rekonciliace účtů na měsíční bázi, měsíční a roční závěrkové operace, příprava měsíčních reportů a analýz, pomoc při ročním auditu;
Požadujeme: SŠ/VŠ v ekonomickém oboru, min 2. roky praxe v účetnictví hlavní knihy, znalost SAP a účetních standardů a předpisů, pečlivost, samostatnost, analytické schopnosti, znalost AJ (životopis zašlete v AJ);
Nabízíme: zázemí mezinárodní společnosti, příjemné a přátelské pracovní prostředí, odpovídající mzdové ohodnocení, firemní vzdělávání, perspektiva dlouhodobé spolupráce, balíček zaměstnaneckých benefitů, závodní stravování, zlevněný tarif O2;
Zájemci se mohou hlásit e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.