- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Naše společnost se zabývá velkoobchodem pracovních pomůcek a maloobchodem v oblasti železářství. Na trhu působíme více jak 25 let. V současné době hledáme do týmu, na centrálu v Rokytnici nad Jizerou, kolegyni/kolegu na pozici Účetní, co má účetnictví v malíku a nebojí se zodpovědnosti za účetnictví celé firmy.
Co vás u nás čeká?
Příprava podkladů pro přiznání k DPH a kontrolního hlášení
Pravidelné měsíční a roční závěrky včetně kontroly účetnictví celé společnosti
Vkládání dokladů do účetního programu Pohoda a jejich zaúčtování
Kontrola správnosti zaúčtování a účetních postupů
Budete se starat se o firemní bankovní účet, stahovat a kontrolovat výpisy a zajišťovat platby
Evidence pro účely silniční daně
Práce s datovou schránkou
Archivace účetních dokladů
Evidence pošty
Evidence úvěrů
Správa vozového parku
Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace
Komunikace s maloobchodními pobočkami
Čím nás zaujmete?
Znalostí účetního programu POHODA
Ve věcech i v čase si umíte udělat pořádek
Chutí se neustále zdokonalovat ve svém oboru
Nevzdáváte žádnou situaci a nebojíte se hledat řešení
Znalostí účetní a daňové problematiky
Středoškolským/Vysokoškolským vzděláním ekonomického směru nebo praxí na obdobné pozici
Zájmem o dlouhodobou spolupráci
Schopností řešit problémy účelně, rychle, včetně dodržování termínů
Co vám můžeme nabídnout
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Odpovídající finanční ohodnocení
Zázemí stabilní české firmy
Nástup je možný ihned
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat emailem na e-mail přes odpovědní formulář
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?