- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
PRACOVNÍK – PRACOVNICE TECHNICKÝCH SLUŽEB
Pracovní činnost:
Práce s mechanizací, včetně údržby strojů (traktor, nakladač, štěpkovač, sekačky, křovinořezy, motorová pila apod.) v rámci zajišťování sjízdnosti, oprav a údržby komunikací městyse a v rámci letní údržby.
Práce zahradnické (údržba zeleně).
Práce svozu a zpracování komunálního odpadu.
Práce na údržbě budov a zařízení městyse (drobné práce zednické, malířské, instalatérské apod.).
Ostatní převážně manuální práce.
Místo výkonu práce:
Městys Černý Důl – k.ú. Černý Důl, Čistá v Krkonoších a Fořt.
Platové podmínky:
5. platová třída a stupeň podle délky uznané praxe + možnost přiznání osobního příplatku (tj. 22.000 Kč čistá mzda).
Pracovní poměr:
Na dobu určitou (1 rok) se zkušební dobou, po uplynutí možný přechod na dobu neurčitou.
K přihlášce připojí uchazeči tyto doklady:
strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních,
podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro účely této veřejné výzvy, dávám ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů a v souladu s čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR“), souhlas k jejich zpracování. Jméno a příjmení + vlastnoruční podpis."
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel do podatelny Městyse Černý Důl, datové schránky městyse IDDS piube4y, nebo na emailovou adresu: e-mail přes
Vybraní zájemci budou poté pozváni k případnému pohovoru, proto je nutné, aby v žádosti byl uveden telefonický nebo e-mailový kontakt na uchazeče o zaměstnání.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo tuto veřejnou výzvu i bez uvedení důvodu kdykoliv v jejím průběhu zrušit, nebo nevybrat žádného zájemce. Poskytnuté doklady pro veřejnou výzvu je nutné si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení veřejné výzvy. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady skartovány.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.