- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon
o pedagogických pracovnících),
Podání přihlášky: Přihlášku, včetně příloh, zasílejte nejpozději do 03.04.2025 na adresu: Městský úřad Písek, odbor školství a kultury, Velké náměstí 114/3, 397 19 PÍSEK. Obálku označit nápisem: KONKURS T.G.M. – NEOTVÍRAT. Rozhodující je datum odeslání na poštovním razítku nebo datum osobního předání přihlášky v zalepené a označené obálce na podatelně Městského
úřadu Písek.
V případě dotazů se obracejte na tel. zobrazit tel. číslo . Podáním přihlášky dává uchazeč souhlas
se zpracováním svých osobních údajů za účelem provedení tohoto konkursního řízení.
Náležitosti přihlášky: Jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, popř. adresa pro doručování, název školy, na kterou se uchazeč hlásí, datum a vlastnoruční podpis, vhodné je uvést telefon, případně e-mail.
Přílohy přihlášky:
1. strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, s údaji o dosavadních zaměstnáních,
o odborných znalostech a dovednostech,
2. výpis z rejstříků trestů – ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky (originál nebo
ověřená kopie),
3. úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání osvědčujícím kvalifikační
předpoklady pro výkon pracovního místa ředitele/ky školy v souladu se zákonem
o pedagogických pracovnících (diplom + vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo
diplom + dodatek k diplomu, popř. doklad o doplňkovém pedagogickém studiu), případně
doklad o absolvovaném kvalifikačním studiu pro ředitele škol a školských zařízení;
nepožaduje se doložení certifikátů z kursů a školení,
4. průkazný doklad o celkovém průběhu zaměstnání rozhodném pro pracovní místo
ředitele/ky, v souladu s § 5 odst. 1 zákona o pedagogických pracovnících, potvrzený
posledním zaměstnavatelem, popř. zaměstnavatelem, u kterého příslušnou práci
vykonával nebo předloží úředně ověřenou pracovní smlouvu,
5. lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu činnosti ředitele/ředitelky školy
(výslovně bude uvedeno „k výkonu činnosti ředitele/ředitelky školy“), ne starší než
3 měsíce ke dni podání přihlášky (originál, příp. úředně ověřená kopie),
6. čestné prohlášení o plné svéprávnosti
7. doklad o vykonání zkoušky z českého jazyka v případě, že uchazeč získal příslušnou
odbornou kvalifikaci pro přímou pedagogickou činnost v jiném vyučovacím jazyce než
českém
8. koncepce rozvoje školy – max. 2 strany A4, vlastnoručně podepsaná,
9. souhlas s evidencí osobních údajů a žádost o vrácení poskytnutých dokladů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?