- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PERSONALISTA – PERSONALISTKA
Co u nás budete dělat?
Nábor, přijímání zaměstnanců, příprava smluv a všech dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů. Personální evidence, GDPR legislativa, podílení se na mzdové agendě – kontrola a uzavírání podkladů pro výpočet mezd, hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. Zajišťování lékařských prohlídek, všech typů školení, vzdělávání zaměstnanců. Zajišťování, kontrolování a případná aplikace změn tak, aby veškeré naše firemní a personální činnosti byly v souladu s platnou legislativou. Jednání s úřady či státními organizacemi.
A to nejdůležitější – denní komunikace s lidmi napříč firmou.
Co požadujeme?
VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru.
Praxe v personalistice min. 3 roky, výhodou praxe z výrobní firmy.
Znalosti v oblasti pracovněprávní legislativy, znalost HR procesů, legislativy GDPR. Pokročilá znalost práce v MS Excel.
Výhodou znalost personálního programu Pamica, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost
AJ, NJ.
Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, smysl pro humor a hlavně být tu pro lidi.
Co Vám můžeme nabídnout ?
Zajímavou, nestereotypní práci v malém kolektivu lidí s rodinnou atmosférou. Flexibilní pracovní dobu, profesní růst, finanční ohodnocení podle odváděných pracovních výsledků, dovolená 25 dní po odpracování jednoho roku. Slevy na kola a všechny naše produkty pro Vás a Vaše rodinné příslušníky. Příspěvek na stravu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.