- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

PERSONALISTA – PERSONALISTKA
Co u nás budete dělat?
Nábor, přijímání zaměstnanců, příprava smluv a všech dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů. Personální evidence, GDPR legislativa, podílení se na mzdové agendě – kontrola a uzavírání podkladů pro výpočet mezd, hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. Zajišťování lékařských prohlídek, všech typů školení, vzdělávání zaměstnanců. Zajišťování, kontrolování a případná aplikace změn tak, aby veškeré naše firemní a personální činnosti byly v souladu s platnou legislativou. Jednání s úřady či státními organizacemi.
A to nejdůležitější – denní komunikace s lidmi napříč firmou.
Co požadujeme?
VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru.
Praxe v personalistice min. 3 roky, výhodou praxe z výrobní firmy.
Znalosti v oblasti pracovněprávní legislativy, znalost HR procesů, legislativy GDPR. Pokročilá znalost práce v MS Excel.
Výhodou znalost personálního programu Pamica, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost
AJ, NJ.
Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, smysl pro humor a hlavně být tu pro lidi.
Co Vám můžeme nabídnout ?
Zajímavou, nestereotypní práci v malém kolektivu lidí s rodinnou atmosférou. Flexibilní pracovní dobu, profesní růst, finanční ohodnocení podle odváděných pracovních výsledků, dovolená 25 dní po odpracování jednoho roku. Slevy na kola a všechny naše produkty pro Vás a Vaše rodinné příslušníky. Příspěvek na stravu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?