- 29 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste obchodní lídr, který dokáže nejen rozpoznat příležitosti, ale také je proměnit ve výsledky? Ovládáte umění nastavovat strategie, budovat dlouhodobé vztahy a inspirovat tým ke společným úspěchům? Pokud hledáte příležitost, kde využijete své znalosti trhu v České republice a na Slovensku, připojte se k našemu týmu a buďte hybnou silou naší expanze!
Právě hledáme Manažera prodeje!
* Strategické vedení prodeje v rámci České republice a na Slovensku
* Rozšiřování klientské základny
* Výkonnostní leadership
* Analýza, hodnocení a reporting
* Optimalizace procesů
* Prokazatelné zkušenosti na vedoucí obchodní pozici
* Znalost lokálních trhů
* Schopnost efektivně komunikovat a budovat vztahy na vysoké úrovni
* Plynulá čeština/slovenština a angličtina na profesionální úrovni
* Analytické, komunikační, argumentační a vyjednavací schopnosti
* Flexibilita a mobilita
* Centrála v Nymburce
* Nástupní plat, na kterém se jistě domluvíme
* Příjemná bonusová složka
* Automobil i k soukromým účelům
* Plné pracovní vybavení, dbáme na reprezentaci
* Mimořádné prémie
* 25 dní dovolené
* Penzijní připojištění
* Firemní produkty za hubičku
* Kurzy a školení
* Dotovaná strava
* Firemní a kulturní akce
* Místo výkonu: ČR a SR
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?