- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Do týmu našeho významného klienta, mezinárodní výrobní společnosti, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Inženýr zákaznické kvality. Ideální kandidát by měl mít aktivní AJ a znalosti metodiky z oblasti řízení kvality.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Řešit neshody výrobků zákaznických reklamací
Denní komunikace se zákazníkem
Příprava a aktualizace reportů, dle požadavků zákazníků
Vedení a školení týmu řízení kvality
Účast na auditech
Analýza, identifikace a implementace zlepšení výrobních procesů
Účast na interních auditech kvality
Jak si Vás představujeme?
Aktivní AJ – min. B2, NJ – výhodou
Praxe na obdobné pozici
MS Office na uživatelské úrovni
Zkušenost s programem SAP
Výborné komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat
Orientace v technické dokumentaci/výkresech
Nabízíme:
pozici na plný úvazek na dobu neurčitou
zázemí silné nadnárodní společnosti
týden dovolené navíc
systém benefitů garantovaný kolektivní smlouvou jako např. penzijní připojištění, roční bonusy
závodní stravování
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis v českém jazyce i anglickém jazyce.
S pozdravem,
Alexandra Konfálová
HR Konzultant
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?