- 45 000 Kč
- Plný úvazek
Do týmu našeho významného klienta, mezinárodní výrobní společnosti, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Inženýr zákaznické kvality. Ideální kandidát by měl mít aktivní AJ a znalosti metodiky z oblasti řízení kvality.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Řešit neshody výrobků zákaznických reklamací
Denní komunikace se zákazníkem
Příprava a aktualizace reportů, dle požadavků zákazníků
Vedení a školení týmu řízení kvality
Účast na auditech
Analýza, identifikace a implementace zlepšení výrobních procesů
Účast na interních auditech kvality
Jak si Vás představujeme?
Aktivní AJ – min. B2, NJ – výhodou
Praxe na obdobné pozici
MS Office na uživatelské úrovni
Zkušenost s programem SAP
Výborné komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat
Orientace v technické dokumentaci/výkresech
Nabízíme:
pozici na plný úvazek na dobu neurčitou
zázemí silné nadnárodní společnosti
týden dovolené navíc
systém benefitů garantovaný kolektivní smlouvou jako např. penzijní připojištění, roční bonusy
závodní stravování
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis v českém jazyce i anglickém jazyce.
S pozdravem,
Alexandra Konfálová
HR Konzultant
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.