- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Největší prodejce dětské obuvi v Praze, obchod BotaBota, hledá novou/nového sympatickou/sympatického kolegyni/kolegu do svého prodejního týmu. Pracovat u nás vás bude bavit, protože jsme rodinná firma, která už takto podniká desátým rokem. U nás se budete cítit spokojeně jako doma.
Prodej dětské obuvi
Odborné poradenství s výběrem vhodné obuvi
Prodej doplňkového sortimentu (školní aktovky, čepičky, ponožky, péče o obuv)
Práce s hotovostí, pokladnou, platebním terminálem a pokladním systémem
Obsluha eshopu (balení balíků a jejich spedice)
Vyřizování emailů a telefonních dotazů
Aranžování zboží, úprava vzhledu prodejny a výlohy
Úklid a udržování prodejny v čistotě
Jaká je pracovní doba?
po -pá 10 -18,00
so 9 -13, ne 14-18 (dvakrát do měsíce) (za víkednovou směnu následuje pracovní volno v týdnu)
Kde nás najdete?
OC Opatovská
Nástup:
Ihned nebo od 1.8.2023
ENERGII a KOMUNIKATIVNOST – energický a komunikativní parťák do našeho týmu, který nám pomůže zvládat s úsměvem a radostí obsluhu malých zákazníků
PRODEJNÍ DRIVE – schopnost prodat i to, pro co si zákazník nepřišel. Hledáme parťáka, co bude pozitivně zaujatý pro náš sortiment dětské kvalitní obuvi
PŘÍJEMNÉ VYSTUPOVÁNÍ - za fantastickým, vtipným, ochotným prodavačem se naši zákazníci vracejí - takový/á prodavač/ka je tváří naší prodejny a nás s ním pak i baví dělat.
NADŠENÍ - na vaší práci musí být vidět, že vás baví a my chceme aby vás bavila
ZNALOST PRÁCE NA PC – aktivní práce na PC (Word, internetové aplikace, excel, pokladní systém, administrace eshopu, facebook)
AKTIVNÍ PŘÍSTUP - ochotu roztrhat se aktivitou směrem k zákazníkovi, požadujeme rychlost, schopnost zorganizovat si pracovní tempo s ohledem na počet zákazníků na prodejně
VŘELÝ VZTAH K DĚTEM - neslyšet jejich občasné brečení a nesouhlasné projevy
PRAXE - v oblasti maloobchodního prodeje či přímo dětské obuvi je vítána, ale my už si vás proškolíme a vše naučíme. Hlavní je chuť pracovat a učit se.
Zajímavé finanční ohodnocení, fixní plat a provize z prodeje
Pro rodinné příslušníky zvýhodněné ceny na prodávané zboží
Služební sim kartu s internetem
Vstřícný přístup k dovoleným a osobnímu volnu
Příjemné pracovní prostředí rodinné firmy, přátelská atmosféra
Zaškolení

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.