- Plný úvazek
Optimalizace procesů, metod a kontrolních mechanismů v oblasti nákladového účetnictví a controllingu, kalkulace výrobků – kalkulační vzorec (struktura a sazby), spolupráce při tvorbě a zajišťování zpětné vazby technologům pro zpřesnění kalkulací, optimalizace využívání a výstupy z podnikového informačního systému, analýzy týkající se řízení a hospodaření firmy, KPI, navrhování úsporných/nápravných opatření a opatření ke zvýšení efektivity, spolupráce na měsíční a roční účetní závěrce + finančním auditu, zpracování finančního plánu a forecastu hospodaření společnosti, zpracování manažerských reportů v rámci pravidelného reportingu managementu společnosti, komunikace se zahraniční centrálou, kontrola plnění plánů, analýzy a návrhy opatření, vyhodnocování hospodaření středisek
Požadavky:
- M/Ž, SEŠ/VŠ ekonomického směru, AJ na pokročilé úrovni, praxe min. 2 roky na obdobné pozici, znalost podvojného účetnictví, problematiky výnosů a nákladů, MS Office (Word, Excel), SAP výhodou, časová flexibilita, rozhodnost, důvěryhodnost, zodpovědnost, samostatnost, iniciativní přístup k práci, důslednost
Nabídka:
pružná pracovní doba, perspektivní práce ve společnosti se zahraniční účastí, příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu, smluvní mzda dle vzdělání a praxe, zaměstnanecké benefity



