EVENT and COMMUNICATION SPECIALIST

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hi there! I heard you are good at COMMUNICATIONS, PR, MARKETING, BRANDING, EVENT COORDINATION, PROOFREADING and native ENGLISH!
That´s amazing, because I have a job that you will LOVE !

Wanna know more? Apply for this advertisement and get things moving!

Your responsibilities will be:

  • Approach internal communication and public relations activities to support business objectives
  • Creating visual and textual content for the communications towards employees
  • Internal newspaper creation and distribution, coordination of the corporate programs and activities
  • Design and publishing of the internal and external communication
  • Proofreading and formatting of internal documents
  • Full responsibility for Newsletters, Leaflets and other CSS docs
  • Organizing of CSS Europe events

REQUIREMENTS:
Minimum Bachelor degree

  • Minimum 2 years of experience in a similar position
  • Previous experience in writing internal & external communications or journalism
  • Excellent knowledge of InDesign and Photoshop is must !
  • Native English !
  • Team player
  • Pro-active, strong analytical & technical skills

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
ARRIVA autobusy a.s. | ARRIVA autobusy a.s. | Chrudim Chrudim
  • 24 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
Střešní centrum, s.r.o. | Střešní centrum, s.r.o. | Český Těšín Český Těšín
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
Oldřich Gavenda | Oldřich Gavenda | Karviná Karviná
  • 13 400 – 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
D.I. SEVEN, a.s. | D.I. SEVEN, a.s. | Bohumín Bohumín
  • od 11 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
ŽDB DRÁTOVNA a.s. | ŽDB DRÁTOVNA a.s. | Bohumín Bohumín
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
Základní škola a Mateřská škola Bohumín Čs. armády 1026 okres Karviná, příspěvková organizace | Základní škola a Mateřská… | Bohumín Bohumín
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. února
MUDr. Tomáš Vaněk | MUDr. Tomáš Vaněk | Jihlava Jihlava
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. března
Pěkný - Unimex s.r.o. | Pěkný - Unimex s.r.o. | Humpolec Humpolec
  • od 21 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Kaufland Česká republika v.o.s., Business Aggregator, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Kimberly-Clark, s.r.o., PPL CZ s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Alza.cz a.s., BTL partner & media s.r.o., Jan Turek, PECR - Apartments hotel s.r.o., XXXLutz, McDonald's ČR spol. s r.o., Alerta s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Nákupčí, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka IT, Brand manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Grafik / Grafička, Korektor / Korektorka, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Mediální specialista / specialistka, PR specialista / specialistka, Redaktor / Redaktorka, Šéfredaktor / Šéfredaktorka, Tiskový / tisková mluvčí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka ve službách, Produkční, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Technik / technička výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Novinář / Novinářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Online marketing

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Praha, Vinohrady, Praha, Štěrboholy, Praha, Podolí, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT